Flerspråklig nettside for 19 forhandlere

Kunde
Bavaria
Tjeneste
Nye digitale løsninger
Gode brukeropplevelser
Lansert
2018
Bavaria er ikke en tradisjonell forhandler, men en aktiv aktør som siden 1996 har jobbet for å skape det beste forhandleralternativet for kresne, bilinteresserte kunder som vil oppleve både kjøreglede og eierglede. I dag er de en av Nordens største BMW og MINI-forhandlere.
Nettsiden til Bavaria vist i desktop-format og mobilformat, på en blå bakgrunn

De nye nettsidene har blitt tatt meget godt i mot av de ansatte i Bavaria og deres kunder. Bilselgerne har allerede hatt stor suksess med salg av lagerførte biler, hvor nettsidene tilbyr oppdatert lagerstatus i et enkelt og elegant brukergrensesnitt på tvers av alle plattformer.

Internasjonal, flerspråklig og 19 forhandlere - nettsiden støtter opp om lokale kampanjer, og har et felles redigeringssystem bygget på publiseringsplattformen EPiServer. Nettsidene er designet av Halogen.

Vårt første samarbeid med Bavaria var tilbake i 2013 hvor vi fikk i oppdrag å lage nye nettsider. Etter lansering av denne, har vi kontinuerlig jobbet sammen for å sikre kvaliteten av nettsiden.

I 2017 og 2018 hadde vi et større prosjekt sammen, der vi jobbet tett sammen med kunden for å lage en helt ny side basert på et helt nytt design, og med en ny struktur.

bavaria.no